bebeklerim__ Regnesis max kullandım icinde omega tüm vitaminler filan var ben kullanırken baya iyiyidim
beyzabesir Ben şuan da folintra adında bir hap kullanıyorum dil altında eritme şeklinde ve meyve aromalı çok memnunum 🌸