dilan128_ Kizlar duratest yaptim az önce iki çizgide ilk çıkmadı biraz daha damlatim anında 2 çizgi çıktı biraz az görünüyor ama bilmiyorum adet sancim da var sizce hamilemiyim @Hilaysn !
uffff benimde 14. gunum ve 2 saat once kahverengi minicik bi leke geldi devami yok adet mi yerlesmemi diye dusunuyorum. adetim hep idrarimin devaminde gelir gelmedi ama bilmiyorum bakalim sabaha basayacak mi. hayirli olsun bu arada insallah gebeyizdir
uffff dilan128_ kanamam olmazsa yarin verecegim. sancim yok canim hafif bi karin agrim var stres yaptim ondan olabilir
bebeklerim__ dilan128_ olmamis canim. Ana sayfa 3 ust çizgi Resim yükle, yüklemeye basla ,galeriden sec, onayla , şartları onayla linki kopyala buraya yapıştır o sekilde ilerle
dilan128_ uffff canım fotoğraf atim oldu bakarmisin 2 saattir atamıyorum inşallah bu ay bizim ayımızdir
uffff dilan128_ insallah balim nasil acildigini bilmiyorum uzgunum, yarin kan ver istersen sende en net oymus