haklisinesracim dogumu gectim ben kontrole bile oraya gitmiyorum artik 😊 son 3 muayenede ulas beyin yerine baska doktor vardi bu zaten basli basina bi sorun doktor gelmicekse neden randevusunu koyuyorlar dimi ama ayrica yerindeki doktor elinde tlfn hemsireye kendi karisinin hamilelik macerasini anlatmaktan baska bi halta yaramadigi icin sorularima cevap verme zahmetinde bulunmadigi icin gitmek istemedim sehir hastanesine gecis yaptim gulhaneye gore fazlaca temiz