Tüp bebek annesiyim 15.haftadayım 12.haftamın sonuna kadar günde 3 kez Progestan dex iğne ve günde 3 kez fitil olarak kullandım 6-9 hafta aralığında 3-4 kez kanamam oldu şuan herşey yolunda.Doktorunuza güvenin ve bebeğinizin sağlığı İçin mutlaka kullanın saatlerini bile aksatmadan inanın o kanamayı görmek insanı çok korkutuyor vajinal hiç bi yan etkisini görmedim sadece yerleştirdikten sonra vakit buldukta uzanın geri akma yapıyor o dış zarı zaten korkulacak bi şey değil krem kıvamında