Benimde 1 haftadır seyrek aralıklarınla hem kahverengi lekelenme, anlık kanama oluyor. Haftada 3 kere yaptı. Çok tedirgin olup doktorumuza gittik. Bebekte herhangi bir sorun olmadığını kesemizde de kanama olmadığını söyledi. Progestanı gece yatmadan vajinal kullanıyorum. Çok tedirgin oluyorum. Polip olabilir yada hormanel olduğunu söyledi doktor. Hep gebe kalmadan önceki adet günlerimde lekelenmem oldu. Çok korkuyorum. Doktorum bebeğin tehlikesi olmadığını söyledi ama çok evhamlıyım.