Selam kızlar. 17+4 te cinsiyet için doktora gittim doktor bağdaş kurmuş dedi baktı baktı kız bebek dedi dedim emin misiniz ismini ayşe fatma koymayacaksan dedi dedim yok koymam tamam o zaman dedi. Anlamadım bağdaş kurmuşsa nasıl bildi. Yani diğer randevuma daha var bir şeylerde almak istiyorum. Tecrübelide bi doktordu sizce kesin kız mıdır?