bet_52 36+5 olduk aynı durumdayım nst de sancı da çıktı düzensiz olsa da doktor bundan sonra her an gelebilir düzenli takip edeceğiz dedi ama hareketler gerçekten çok yoruyor dediğiniz gibi karnım yırtılacak gibi sanki neyse ki normalmiş bol sıvı alıp dinlenmeliymişiz