glnzkrkmz aşko korunma denmez yazmayacaktın oraya dua ile korunuyorduk yazsan daha mantıklı olurmuş😂 sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah belki biraz zor olur ikiside ard arda ama ileride büyüdüklerinde rahata kavuştuğunuzda ohh be dersiniz çoğu ard arda çocuğu olan arkadaşım öyle diyor çok zor oldu ama şuan rahatız diyorlar