Mom_06 Aşılamanın 7. Günündeyim bir kaç gündür özellikle belimin belirli bir şekilde ağrıdığını fark ediyorum ve miğdem ağrıyor bu gebelik belirtisi mi yaşayanlar söyleyebilir mi normal mi acaba?