Merhaba ben 24 yaşındayim ilk gebeliğim çok yordu beni bundan 10 ay önce 2 aylıkken düşük yaptım kanamam başlamıştı beta düşüşe geçmişti sonra tekrar yükseldi bu sefer dış gebelik teşhisi koyuldu kürtaj ve metotraksat kanser iğnesi vuruldum.ve doktorum 6 ay çocuk yasakladı. O 6 dedi biz garanti olsun diye 7 ay bekledik ve 3 aydır olmuyordu yine sanırım.bu ay oldu emin değilim yumurtlama gününde ilişkiye girmiştim ve şuan adetim 4 gün gecikti dua eder misiniz hafif bulantım kasıklarımda ağrılarım var yarın gidip kan vereceğim🙂↕️