Kezu17 Kızlar merhaba; 26.haftada olup aşırı kasık, karın, bel ağrısı yaşayan var mı? Benim geçen hafta kanamam oldu. Şimdi sürekli yatıyorum ve bu gün bu ağrıları yaşıyorum. Normal mi bu durum bilemedim.Doktora şuan ulaşamıyorum, o yüzden huzursuz oldum.
Sedefhayri Bende 26 hafta 3 günlüğüm benimde kasıklarım ara ara ağrıyor bazende karnım ağrıyor bel ağrısı bende de var
PrensesiMira Canım bende de aynı sıkıntılar vardı hemen doktorum açılma var mı diye baktı. Şükür açılma yoktu. Serum verdiler ve erken doğum olmaması için iğne vurdular. 1000 ml lik bi serum yedim yeteri miktarda su almama durumunda böyle ağrılar oluyor. Serum beni rahatlattı. Eğer ki ağrım geçmese idi serum ve iğneden sonra nst den sancı var mı ona bakacakti. 2 saatten fazla hastanede yatırdı ağrıları kontrol etti. Sonradan idrarda mantar Enfeksiyonu olduğunu söyledi. Sende bence bi hastaneye gitsen iyi olur ki geçen haftada kanaman olmuş, umarım bişey yoktur.
Kezu17 PrensesiMira önceden olduğunda hamilelikte olur diye rahattım ama bu kanamadan sonra huzursuzum. Yarın sabahtan gideyim o zaman bende.
EnginDenizim Gecmis olsun bende 26+6 haftalık hamileyim bel agrim hep oluyor. Kanamanizin sebebi neydi acaba?
Aysealty Bende 26+1.son 1haftadır bel agrısından ölcem sanki bankacıyım bizde birazda meslek hastalıgı ay sonu yogunlugundan diye düşündm ama bugün bacagımada vurdu cok nadir karnıma bişey saplanmıs gibi bi agrıda oluyor ama cok sık degil.ayagımada kramp giriyor sürekli osteacare kullanıyorm 12.haftamdan beri ama yinede magnezyum eksikliği mi var bilmiyorm😔