Gul1402 yine de gaza gelip kendinizi yormayın. Ben de 36 haftada işten çıkıp doğuma gitmiştim. Hiç ağrı sızı yoktu. Eşimle avm gezdik. Eve geldik acıktık bir şeyler yedik. Yatağa yattık foş diye su boşalmaya başladı. Ağrı sızı yoktu. 😄çok şükür sonu güzel bitti. Ama çok gezmekten ağrıları anlayamamışım. Sonraki doğumda anladım mevzuyu 🤣