Sabah baya yürüyüş yaptım sürekli altıma kaçırmışım gibi ıslaklık vardı günlük ped değiştrdim iki kez daha sonrasında azaldı bir iki damla şeklinde kan gelmiş şimdi de sarımsı akıntı var 39+3 haftalık gebeyim doğum belirtisi mi acaba hiç sancım yok bu arada