Suna321 Kızlar merhaba.. Benim gebelik sürecinde burnum büyüdü genişledi tombullaştı şiş gibi sanki. Yüzümde genişledi büyüdü sanki. Kafam büyüdü resmen. Demem o ki bu şişlik hamilelikten sonra düzelir mi yaşayan varmı? Geçiyor mu? Geçiçi mi yani?
busrasya2334 Suna321 ya benim ilk gebeliğimde burnum zencilerin burnu gibi olmuştu burnum küçücüktür normalde ama o kadar çok büyütüp genişlemişti ki anlatamam doğumdan sonra normale döndü şuan 9+3’üm bu defa birşey yok sanki ama belli olmaz
Havin49_ Suna321 normalde burnum çok güzeldir beni tanımayanlar estetik ni diye soruyor gebelikte bence aldığım 14 kilomun 10 kilosu burnumdu eski haline döndü şuan 20 haftalık ikiz gebeyim yine yavaştan şişmeye büylmeye başladı
Suna321 busrasya2334 yaaa düzeliyor demekki buna çok sevindim. Burnumu çok seviyorum şrehk burnu gibi oldu benimde 😂😂
Suna321 Aysecan0335 34. Haftanın içindeyim canım ama ilk zamanlar sürekli kusmadan dolayı yüzüm çok şişti ve burnum o ara büyüdü sonra arta arta devam etti insanlar abartma diyor ama ben farkediyorum sonuç olarak benim burnum çok bariz büyüdü
busrasya2334 Suna321 hahaha ben de ı zamanlar böyle kalıcam sanıyordum ama doğumdan sonra ilk burun küçülüyor 🤣
supermooomy Benim de kızımda şişmişti delikleri falan baya büyümüştü çirkin görünüyordu😂😂 ama geçti geçiyor merak etmeyin😂😂