Mrvkrc benimde 11 haftalıkken oldu korkarak gttim cok sukur bebekte de kesede bi sıkıntı yoktu her ihtimale karsı hem progestan iğne hemde fitil verdi 1 hafta falan kullandım gecti şuan 15 hftalığız sanırım bebek yerleşirken de oluyormus bu lekelenme kahveyse korkacak bisey yok kırmızı ve parlaksa korkmalıymısız