[silindi] Kızlar merak ettiğim birşey sormak istiyorum. Eskiler işte sağ kasik agrirsa kız yok işte sol kasık ağrırsa erkek diye söylemlerde bulunuyor hep. Sizlerde var mı böyle şeyler
Seloloo [silindi] ben de aksine sağ erkek, sol kız duydum. Bebişim sağ tarafta ağrı yapmıştı. Kese de 6 haftalıkken sağdaydı dedi doktor. Erkek bebiş bekliyorum
ddrys Seloloo benimde sag trafta daha cinsiyetı ögrenmedım yemekelr acı ve ekşi olmazsa asla yıyemıuorm sadece canm acı ve ekşi istyor varmı benin gbi olan
Yasewens Benim sol ağrıyor daha cinsiyeti belli değil ama kan değişimi, Çin takvimi, kese şekline göre kız 🙏🏻🥲