pinarpoyraz Doğumda hemşireye alt üstlü takım mı verilmeli yoksa tulum da olur mu sizce kararsız kaldım
Rabiul pinarpoyraz ben takım verdim ama tulum da verebilirsiniz şapka çorap atlet bunları da unutmayın
Strongirl_ pinarpoyraz ben takım verdim. Alt üst. Battaniye, 1 tane bez, alt üst takım, iç zıbın, eldiven şapka vermiştim sadece.
pinarpoyraz [silindi] Rabiul Strongirl_ trendyoldan 11 Li bir takım almıştım sıfır kısa uzun kollu 3 zıbını var bir de hırka gibi bir şey var ama önünde çıtçıt falan yok önü açık kalıyor onu mu versem yoksa direkt tulum mu versem kararsız kaldım
Rabiul pinarpoyraz içeriği genişmiş canım fark etmez uzun kollu alt ve hırkayı da verebilirsin tulum , kısa kollu fln da verebilirsin ben bu koala lı takımı vermiştim yarım saat içinde kaka oldu sonra maviyi giydirik
pinarpoyraz Rabiul ilk etapta tulumu versem daha iyi o zaman hem daha derli toplu olur hem de sonrasında hırkayı yine kullanırım belki
Rabiul pinarpoyraz sen bilirsin canım çantaya koy gene hemşire olmaz derse diğerini giydirir benim çantada ikiside vardı koalalı olan giyilecek demiştim hemşire de sormuş hangisini giydireyim diye bizimkiler de söylemiş
bebeklerim__ pinarpoyraz eldiven takmıyorlar çorap da giydirmiyorlar.bez alt üst takım şapka zibin ben penye yelek de koymustum zibin giydirmeden icine o yeleği giydirmisti o an sebebini sormmdm