beyzossss12 Bence de bir takipte kal canım, en net sonuç tabii kan ile anlaşılır ama bir test yapmakta fayda var. Bazen gebeliğin başlarında da bu tarz ağrılar oluyor. Kuzenim regl günlerini ağrısız geçiriyordu ama gebelik olacağı zaman inanılmaz kasık sancısı yaşamış, takipte kalıp birkaç güne test yap merak ettim ben de