PapatyaSmb ben 36.haftada heryeri bal dök yala yapmıştım zaten kirleten yoktu titizdim ama yaptığıma pişman oldum annem rahmetli olduğu için kayınvalidem doğumdan sonra 20 gün durdu ama hiç bişey yapmadı yemek yaptıktan sonra ocağı bile silmemiş misafir yatak odasında yani uyuduğu odada herkes uyuduktan sonra gizlice sigara içmiş ben odaya girmediğim için o gidince garkettim süpürge 20 günde 2 defa süpürüldü ev eskisindende beter oldu o gittikten sonra lohusa halimle evi baştan kaldırmıştım. Ağlaya ağlaya şok ola ola. Şimdi 2.ye hamileyim nasipse yine normal doğum olacak ve doğum anında gelecek 1 saat uzaklıktayız. Hiiiç bişey yapmadım o gidince yapacam. 2 çocukla zor olur biraz ama elimden geleni yaparım eşimde yardımcı oluyor sağolsun. Eğer böyle bi durumla karşılaşma ihtimaliniz yoksa en geç 37.haftada bitmiş olsundetaylı temizliğiniz gerisini üstten yaparsınız günlük olarak