dlraaclsz Selam kızlar 38 haftalık hamileyim 2.ci gebeliğim ilk doğum zorunlu sezeryan oldu perşembe günü kontrolüm var 2.cide sezeryan mı olur sizce henüz Bisey söylemedi doktorlar direk gün mü verirler doğum için devlet hastanesinde olacak doğum ?
Meri3220 dlraaclsz en son kontrolünüzde doktor gün vermedi mi yada şu gün alırız demedi mi çünki genelde 38de alıyorlar siz zaten 38 haftalık gebesiniz
edaabykl dlraaclsz onu bilmiyorum ilki ozelde yaptm ama bunu devlette yapcam tahminim 39 a yakin yapiyolar sıkıntı yoksa ozelde 38+5 de olmuştum
dlraaclsz Meri3220 geçen hafta kontrole gittiğimde 37 haftalıktım 1 hafta sonra tekrar gelin demişti doktor bu perşembe gidicem işte heralde gün verirler o zaman daha yeni 38 haftaya girdim çünkü
Ceydktk 35 ten sonra günü veriyorlar aslında 38-39 civarında alıyolar.Önceden sancın gelirse de acile gidiyorsun hemen yatış yapıp sezeryana alıyolar
dlraaclsz Ceydktk gittiğim hastane çok yoğun belki çok acil olanlara öncelik veriliyordur çünkü benim nst de sancım falanda çıkmıyor şuan için pek ama perşembe günü gittiğimde gün verirler muhtemelen