oylesinebiriiiiii ikisini de yapmış biri olarak normal sancı çekerken çok sor ama yürüyerek hastaneden çıkıyosun her işini kendin yapıyorsun sezeryan da hiç anlamıyorsun doğumdan sonra çok zorluk oluyo 6 gün oldu hala oturup kalkamıyorum çok acıyor yarası normal doğumda 40 gün kanamam oldu mesela bunda 6 günde kanamam kesildi korse takamadım acıdan ağrıdan üçüncüyü de düşünen birisi olarak normal kesinlikle