dilandila Merhaba arkadaşlar beta hcg 3.5 kat artıp saglıklı gebelik yaşayan varmı 5+3 doktora gittim karından bişey göremedi alttan baktı küçük bir kese var mol gebelik olabilir dedi böyle bir durumu yaşayan varmı lütfen yardımcı olur musunuz