Eren1 edaabykl post sahibi cnm anlamıyorum ama benımkınede bakarmısınız ben post actım yarısı kız yarısı erkek dedi hahah kararsız kaldım Kardelen13
edaabykl Eren1 Allahim gönlünden geceni nasip etsin insallah benimde bi oglum var buda ins kiz olur diyorum 🫣😄
Eren1 edaabykl hayırlısı olsun inşAllah rabbım gönlüne göre nasip eylesin gerçekten insan tatmak istiyor ikisinide hertürlü kabulumuz elbette ama işte 😅🙏🏻❤️
Eren1 edaabykl âmin inşAllah ❤️🙏🏻 bır kaç açıdan bakabılırmısın bana cıkıntı gördüm dıyende oldu kuzum yollıyımı musaitsen
Eren1 edaabykl uykuda tutmadı heycanlıyım zaten ıkı gündür cok hazımsızlık yaşadım demir vitamini başladı hoca mahfetti benı öldüm dirildim resmen
edaabykl Eren1 bende 10 oldum bugun ultrasona göre 11 haftaya sali ikili testim var bakalom perinatolojiye gidicem belki görür 😄