Nazlic3n 31+2 günlük gebeyim 1 aydır nerdeyse geceleri uyku uyuyamıyorum huzursuz bacak sendromu olan var mı benim gibi kızlarrrrrr ?
Kubrakopuz53 Nazlic3n Benimde ilk hamileliğimde vardı gece uyutmuyordu hep yürümek istiyordum magnezyum kullanıyor musun bana iyi gelmişti bide buz koyuyordum
Havin49_ Nazlic3n benim 19+5 16 haftadan beri var karanfil yağı ile masaj çok iyi geliyor yoksa Ağrı’sundan yatamıyorum
Nazlic3n Sürekli ya kaşımam gerekiyor ya hareket ettirmem gerekiyor ya da yürümem gerekiyor gibi kızlar ya