Randevuyu gidip ordan alıyorsun perinatoloji bölümünden. Renkli ultrason vermedi gökhan hocaydı benim doktorum. Siyah beyaz inceledi ama gayet güzel inceledi. Sağlıkkı olup olmadığını cinsiyetini falan hep söyledi. Daha sonra rapor ve ultrason fotilerini verip yolladı. 1200 tl gibi bir ücret ödedim. 2 hafta oldu yaptıralı