Diyar ismini çok beğeniyorum. Ama kürt ismi gibi sizce? Yanlış anlamayın ayrımcılık olsun diye demiyorum ama bu tarz bir isim istemiyorum sadece. Hani bazı isimler vardır hep kürtler koyar rojin rojda falan gibi. Buda öyle bir isim mi sizce. Yoksa bana mı öyle geldi