Aysunhaner
Kızlar 36. Haftam bitti bugün . Bebeğimin kontrolü vardı doktora gittik
Plasentamın kireçlendiğini bebeğimi yeterli besleyemediğimi söyledi doktorumuz
Şeker tuz tatlı tüketme bol bol su iç
Gerilemez fakat ilerlemesin dedi
İlerlerse haftaya suni sancı vereceğini doğumu başlatmak zorunda kalacağını belirtti
Başına gelen var mı
Öneriniz var mı bu konuda