ecekt İkisi de zor sanki 😬 Ben 19.haftadan düşünmeye başladım, her iki sürece de arkadaşlarım tarafından şahit oldum ikisi de zor ancak normal doğum nispeten rahat bir süreç gibi. Acı-ağrı eşiği nedir dayanılır mı benim için de merak konusu. Ancak doğum travmalarına ben kulaklarımı tıkayıp sürece göre ilerlemeyi düşünüyorum. Çünkü her ne kadar vajinal doğum desem de buna uygunluk var mı yok mu ilerleyen haftalarda belli oluyor sanırım. Allah yardımcımız olsun 🥹