busegrr Shrrrr 28. haftadayım birkaç gündür aynı sıkıntıyı yaşıyorum malesef bi çözümü yok dedi dr. Bebişin pozisyonundan kaynaklı bir durummuş🫣
busemmm_ Shrrrr 26. haftadayım bel ağrım ve bazen bacağıma giren ağrım oluyor endol fitil kullanıyorum sizde de oluyor mu
Shrrrr Krampalarım olabiliyor ama onun için bir şey kullanmıyorum. Kaburga ağrım sürekli oluyor, bel ağrısı yok şükür
busegrr Shrrrr Popoyu kaburgama doğru yaslamış, arada kendini ittirip ağrıya sebep oluyor sıpa🫣😅 Başı tam aşağıda değilde karın boşluğum tarafındaymış yani çapraz şekilde duruyor
Shrrrr busegrr bemimki başa aşağı pozisyona geçmiş muhtemelen benim de öyle totosu kaburgalarda ağrı yapıyor. Artık yapacak bir şey yok inşallah sağlıcakla gelir hepimizin ki😇