Ftmn123- Yaprakunallar adetin geçmesini bekleyeceğim 2. Aşılamam negatifdi ve 3 gün erken adet oldum bilmiyorum ki .
Deniiibayyy Ftmn123- o zaman 10 gün olmuş. Erken yumurtlama olmuş olabilir yarın kan verin mutlakaaaaa ✨
asenazeynep Ftmn123- Anladım inşallah vardır canım genelde beş dakika sonrasını dikkate almayın diyorlar ama önemli olan kan sonucu tabii ki bence netleştirmek için kan verin
lotusflowers Ftmn123- var gibi ama kesin var denemez. Yani bende böyle bir çizgiyle öğrendim sonra 2 gün arayla tekrar test yapıp emin oldum. Sizde bir tane daha yapın ☺️