cutebabymomm 12 olmak üzereyim… Nasılsınız nasıl gidiyor iyi hissediyor musunuz mide bulantıları devam ediyor mu?🥲 Benim özellikle son bir haftadır yoğun var…😑
akkoyun21 cutebabymomm Hayırlı akşamlar bende 12+0 gayet güzel ilerliyor mide yanmalarımı ve ağrıları saymazsam tabi 😊
akkoyun21 cutebabymomm normalde bulantı yaşarım ama bu gebeliğimde yaşamadım tek tük sadece şükürler olsun Rabb’ime .Sizin gebeliğiniz de umarım güzel geçer bulantılarınız azalmış olur
cutebabymomm fatoss06 son bir haftadır ben de yiyemiyorum 😓 bundan önce yiyebiliyordum şimdi o da yok . Normalde zamanla azalması gerekirken neden böyle olduk acaba