Bende 17 mayısta 3 aylık düşük yaşadım 6 ay beklememi söyledi bende çok istiyordum ama yine de bekledim şu an 5 buçuk ay falan oldu bundan sonra düşünüyoruz rabbim inşallah hiç birimize bu acıyı tekrar yaşatmaz ama biraz toparlanmanız sizin için de iyi olur bende ilk zamanlar tekrar gebe olmak istediğim için çok üzülüyordum bir dahiliyeye gidin vitaminlerinize baktırın bu süreçte Folik asit kullanın hem zaman geçer hem daha sağlıklı olur sizin için