Hanımlar merhaba adetimin ilk günü idrar testi yaptım silik çizgi görünce kan testi verdim 7,10 çıktı. Şimdi okuyorum ger yerde kimisinin adetin ilk günü beta 450 civarı çıkmış yani benim ki çok mu düşük değer doktora bir hafta sonra gideceğim ama iki katını hesapladığımda bile değer 110/170 arası bir şey oluyor . Aranızda böyle düşük betayla başlayıp 2 gün sonra afaki bir yükselme yaşayan yoksa kesin olarak sadece 2 katına mı çıkıyor sadece kafam çok karışık yardımcı olabilir misiniz