meliiissss prenses34_ ay bende bir oğlum olursa Doruk koymak istiyordum hep ama eşimin kuzeni oğluna koyduğu için koymak istemedim o yüzden Atlas koymaya karar verdik ama olmasaydı kesin Doruk koyardım 🤗
prenses34_ meliiissss yaa hadi sağlıkla gelsin dünyaya Atlas bebek 😍 bizim ailede de kuzey var ama bnm hoşuma gittiği için ekledim ankete 😁 diğer iki isim yok ankete göre belirlemeyi düşünüyorum bende şuan Atlas önde gidiyor doruk geride kaldı 😂
meliiissss prenses34_ amin canım sende sağlıcakla al inşallah kucağına oğluşunu 🤗 Bende Atlası bulmadan önce Kuzey, Uzay ismine çok yakındım o yüzden benim için senin yazdığın tüm seçenekler çok güzel 🤗🩵 Adıyla yaşasın şimdiden inşallah 🫂
prenses34_ kaya_kaya demi bende öyle düşünüyorum ama diğer isimler arasında da kaldım 🙈 o yüzden böyle bi anket yapmak istedim 😊
prenses34_ meliiissss amin cnm inşallah🤲😍 Rabbim bütün evlatlarımızı adıyla yaşatsın inşallah yokluklarini göstermesin 🌸
prenses34_ Simsimsem adıyla yaşasın inşallah 🤲 Atlas da güzel bende aslında Aybars istemiştim ama eşim beğenmedi 😇 muhtemelen Atlas olucak bizimde 🤭