[silindi] ben dış gebelik geçirmiştim canım iğne ile sonlandırılmıştı sonrasında tüplerde hasar var mı diye kontrol amaçlı çektirmişti doktorum ve benim sağ tüpüm tıkalıydı hsg de açmaya çalıştılar ama olmadı ve sadece sol tüp ile iki kez hamile kaldım 🥹 tamamen açık olması tabi ki de daha güzel