Benim bu hamilelikte çok akintim oluyor kızlar. Genelde beyaz ama bir dönem sarımsı geldi enfeksiyon durumu olmuştu o ara ic çamaşıra geldiği için bir türlü lekelerini çıkaramıyorum nasil çıkarabilirim? Normalde sarı asperox sıkıp durulama yapınca bütün lekeleri çıkarıyorum ama bu çıkmıyor hala duruyor o yüzden giyemiyorum da. Sirke de koyuyorum azıcık çalıştırmadan durulama yaptırıp sonra deterjan koyuyorum 60 derecede yıkıyorum.