Merhaba hanımlar. 4 aylık bir bebeğim var ve son günlerde aşırı derecede huysuz ve huzursuz. Gece uyanmaları sıklaştı, gündüz uykuları da kısaldı. Emerken birden bağırarak ağlıyor, göğsümü ısırıyor, kendini kasıyor. Elleri sürekli ağzında. Eline geçen her şeyi ağzına götürüyor ve salyası var bazen köpüklü. Eskiden sevdiği pozisyonlarda artık durmuyor. Sürekli kucakta. Ağlarken deli gibi terliyor. Acaba damakları mı kaşınıyor, 4.ay atağı mı yoksa 4.ay aşısından dolayı mı böyle hiç bilmiyorum. Yaşayan tecrübeli annelerden fikir almak istiyorum. Şimdiden hastanelerde sürünsün istemiyorum. Zaten birkaç gün daha böyle devam ederse götürmek zorunda kalacağım ama belki içimi rahatlatacak bir şeyler söylersiniz diye buraya yazmak istedim. Lütfen yardımcı olun, o kadar çok belli ki acı çektiği karşısında ben de ağlıyorum💔😔