esrashnn01 newchapter ben yaşıyorum canım 9 dan sonra başladı 12nin ortasındayım hala devam ediyor doktorum bulantı hapı verdi gece iki tane içiyorum çok şükür o kesti yemek yemeye başladım en azından kilo vermeye başlamıştım artık hiç kusmadım ama yemekten soğumuştum
yagmurum3001 newchapter ben 9 ay kusma nedir bilmedim hiç kızımda çok çok rahat hamilelik gecirdim hiç bi belirtim yokdu hep korkuyodum bişey düzgüj gitmiyomu diye sık sık konturele giderdim o yüzden😂
newchapter ayseveysel 6. Haftada nasıldı peki kusuyor muydunuz yoksa tiksinti şeklinde miydi? Ben 8+5 oldum mide bulantım yok bazı şeylerden tiksindim o kadar. Acaba başlar mı diye korkuyorum
ayseveysel newchapter öğürüyordum sürekli en ufak bi kokuda midem bulanıyordu arada bir kusmada oluyordu ama genel olarak bulantı ve öğürtü çoktu
newbells esrashnn01 anladım ilacın işe yaramasına sevindim 🙏🏻 ben başlamaz inş diye düşünüyordum korktum şimdi :/
esrashnn01 newbells bu benim ikinci gebeliğim canım ilk gebelikte bulantı ne bilmedim hiç olmadı şanslıysan belki olmaz 😉🌸
yagmurum3001 newchapter inşAllah 🙏🏼 sonunda doktorum herşey yolunda ağrın sızın olmadan gelme ayda 1kere gel demişdi 1kere diye kaç kere tekrar etdi az kala dövsün beni🤣🤣