albayrakkkk 23+2 haftalık hamileyim balgamlı çılgınlar gibi öksürüyorum burun akıntımda var sırt ağrım var aniden gelişti hepsi doktora gideceğim fakat antibiyotik verirse kullanamam haliyle her öksürükte altıma kaçırıyorum çok yoruldum kızlar valla fikri olan beni aydınlatsın kafam durdu artık
esenkymn albayrakkkk çok geçmiş olsunn , sıcak ballı süt iç boğazına iyi gelir terleyerek hastalığını atarsın iyileşirsin diye düşünüyorum onun haricinde hastaneye gidersen işte belki serum yaparlar
Havin49_ albayrakkkk neden antibiyotik kullanamıyorsun doktor verirse demekki kullanabilirsin ben çok hastaydım ciğerlerim enfeksiyon dolmuştu değerlerim çok yüksekti doktor direk azitro antibiyotik verdi şuan çok şükür iyiyim
zehraulger3838 albayrakkkk çok geçmiş olsun canım bir kadindogum acile git istersen gebe olduğunu belirttiği de grbelere verilen ilaçlardan verirler bende snein gibi olmuştum bana okfijen ve gebeler için verilen antibiyotikverdiler damardan kendime gelmiştim
Nibozog albayrakkkk göğsüne bal yağla sıcak havlu koy göğsün iyice çekecek onu bir duş alırsın sonra sabaha kadar tutmanı tavsiye ederim. Gebelikte kullanılan antibiyotikler var canım kuzenim de senin gibi hasta olmuştu kdd dr u kullandırmıştı.
Aleynaa8 esenkymn üzgünüm ama ballı süt balgamınızı arttırır o yüzden hiç doğru olmaz. kuru dut kaynatıp suyunu için bu öksürüğü kesiyor
esenkymn Aleynaa8 • Bal, antibakteriyel ve antiinflamatuar özellikleriyle boğazdaki tahrişi yatıştırabilir, öksürüğü azaltabilir. • Süt, boğazı kaplayarak geçici bir rahatlama hissi verir ve yumuşatma etkisi yaratır. Neden doğru olmasın?
Aleynaa8 esenkymn Dediklerinizin yanlış olduğunu savunmamakla beraber sütün sadece boğaz hassasiyeti olduğu durumlarda boğazda kaygan his bırakır ve Buda ekstra öksürme boğazda gıcık his olması gibi durumlara yol açar. Balın sade tüketilmesinde de bir sorun yok yani. Hemşireyim ve uzun bir süre boyunca hastalar ile bunu gözlemledim. Ama tabi ki hastalık yoktur hasta vardır diye bir söz var kime neyin iyi geleceği belli olmaz- Bu sebeple böyle yazdım🌸 çıkıntılık yapmak için değil
G3434 albayrakkkk Senin haftana yakın zamanlarımda bende hastaydım artık dayanamayıp doktora gitmiştim ve serum bağlamislardi. Bence sende serum baglat çok iyi geliyor
albayrakkkk Aleynaa8 alt ciğere kadar inmiş enfeksiyon maalesef antibiyotik tedavisi verdi hava verdi fakat göğüs uzmanına gitmemi söyledi enfeksiyon doktoru yeni varyant covit olabilir dendi