yorgunannis Kızlar 30 haftalık oldum ama bebeği çok aşağıda hissediyorum benimle aynı durumda olan var mı yani mesaneye bile tekme attığını hissediyorum normal mi? İkinci gebeliğim ama ilki zorlamıyordu sanki bunun kadar
1oglanannesi yorgunannis kafası aşagı dönmedi daha galiba ayaklarıyla bastıyodur belkı Allah kolaylık versın benımde oglum 38 haftaya jadar bası aşagı dönmedı kafası hep mıdeme bastıyodu salıkla kucagınıza alın
[silindi] yorgunannis benim kızımda öyleydi bacak aramda hiddeserdim resmen fırsat buldukça ayaklarımı hep sırt üstü uzanıp kaldirirdim