Nursotu Kızlar 23 haftalık hamileyim iki haftadır fln hissetmeye başladım hareketleri ama son 2 gündür pek hareket hissedemiyorum ya normal mi
Ynckpgn Nursotu çok normal bazen az hissedebilirsin gönüllünü ferah tut bende yaşadım gereksiz stres yaptım
Nslsh-989 Bende 19+6 dayım 19 a iki gün kaladan beri hissediyordum iki gündür yok denecek gibi korkuyorum inşallah bir sorun yoktur ama genelde bu haftalarda normal diyorlar
Papatya05_ Nursotu 23. Haftadayım 17 den beri hissediyorum bi ara kayboldu gibi oldu duruldu tekrar başladı sonra endişelenmeyin ben hiç hissetmediğim de yemek yedikten bi müddet sonra uzanıyorum sağ yada soluma o zaman. Da hareket ediyorlar
Nursotu Papatya05_ çikolata fon yiyorum uzanıyorum fon ama bazen hiç olmuyor ondan telaş yapıyorum sanırım ya çok teşekkürler 🌺