[silindi] Svlyeliraqe ay hiç bahsetme bende de 2 gündür oluyor Perşembe doktor kontrolüm vardı zaten gitmişken onu da söylicem ama herkes normal diyor
Svlyeliraqe [silindi] bana normal felan demedi şurup yazdı ikişer kapak 6 defa tok karına iç dedi içtiğin halde tekrar başlarsa yine iç dedi