Yucci aybarsmom16 iki gün önce yaptım negatif çıktı çook gözle zor görünen bi çizgi vardı ama negatiftir kuruma çizgisidir diye attım onu
aybarsmom16 Yucci Benim de son adet 29 u. Dün yapmıştım negatif yani sonradan çıktı da kurumaydı net. Umudumu tamamen kesmiştim ama sizi görünce tekrar umutlandım pozitife dönebilri diye 😂
Yucci aybarsmom16 ben ovulasyon takibi yaptım geç yumurtlama oldu 17. Gün falan oldu o yüzden belli olmuyor battan sonraki bir haftada da testi pozitif çıkanlar olmuş
Tklc Yucci var gözüküyor inşallah kanda netleştirin maşallah 🧿 yumurtlama ve çatlama hangi günlerdi acaba?
Yucci 1ogrencianne tabi haber vereceğim yarın sabaha randevu aldım inşallah güzel haberler alırım ya çok heyecanlıyım beklemek çok zor
1ogrencianne Yucci ben de erken gebelik testi ile öğrendim. Adetim gecikmemişti. Silik çıktı ve hissettim hamile oldugumu. Hemen kan verdim sabah öğleden sonra cıkmıstı sonucu 😇