Wolf13 Kızlar 2 hafta önce çok yüksek çıkmıştı idrar enfeksiyonum, antibiyotik kullandım geçti , 1 hafta geçmeden yine aynısi olmaya başladı neden sürekli tekrarlıyor? aynı durumu yaşayan var mı?
Rabia-Bay44 Wolf13 Canım 2.gebeliğim şuan her ikisinde de enfeksiyon başından beri çekiyorum her hafta kültür verir oldum artık hem korkuyorum hem de çok sıkıldım bu durumdan vücut yapımız ile alakalı sanırım kimisi enfeksiyon yaşamıyor kimisi hafif atlatıyor
Fadime97 G-k ben onun hamilelikte iyi olmadığını duymuştum ama gerçekten fayda ediyo mu ki bir zararı olmaz mı
Fadime97 Rabia-Bay44 bende de sizin kullandığınız tek kullanımlık toz olan mı yoksa çoklu hap şeklinde olan mı
Fadime97 Wolf13 sormayın hamilelikten önce başladı bir senedir çekiyorum bunu asla geçmiyor dün ateşim 40a çıktı bugpn tahlil verdim bakteri 900 lökosit 900 crp 123
G-k Fadime97 gebelikte kullanmaya başlamıştım ben sonra hiç bırakmadım, şuan yine hamileyim ve hala kullanıyorum, doktorlar da tavsiye ediyor eğer herhangi bir açık yaran siğilin gibi birşeyin yoksa.
Rabia-Bay44 Fadime97 Yani ilaç kullandığım sürece iyiyim ilaç bitiyor bir hafta sonra ben soluğu hastanede alıyorum enfeksiyon sürekli tekrarlıyor kurtulamadım ne yaptıysam artık kabullendim
Fadime97 Rabia-Bay44 bende bend Esma bu sefer çok kötü etkiledi kemiklerim bile ağrıyor dediğim gibi kırk derece ateşle yavaş yavaş toparlamaya çalışıyorum
mira_mi Benim şahsi fikrim şöyle kendimden yola çıkarak bilimsel değil ama bende işe yaradı ilk hamileliğimde sürekli oluyordum ve döngüye girdi suya katılan antibiyotikler bu hamileliğimde ise bunu çözebilirim belki ilaçsız diyip her gün bol bol bol sirkeli turşu ve sürekli su ile çok şükür daha yaşamadım.Her gün bol sarımsaklı ve çoban salatasımdada çiğ beyaz soğan bol limonlu bunlar temizleyem şeyler bende işe yaradı.Ama bilimselliği yok tabi kendi fikrim
mira_mi He birde ben alaturka tuvalet kullanıyorum bunda kimse kullanmıyor benim dısımda oturmalı tuvalet hiç kullanmadım.Ama olay sirke sarımsak limon soğamda bence özellikle turşıu