meliketaksu 18 gün oldu doğum yaptığıma canım sigara istedi hamileliğim boyunca hiç içmemiştim şimdi canım istiyor bir tane içsem bir şey olur mu
aybarsmom16 meliketaksu ben de hamileliğim boyunca içmemiştim. 20. Gün tek başıma kalınca sinirden stresten dayanamayıp içmiştim maalesef sonra ayda 1 hafta da 1 derken 4-5 aylıkken başlamıştım. Keşke içmeseydim bi tane içince devamını istiyor insan
Deniiibayyy meliketaksu içebilirsin hiçbir şey olmaz. Arkadaşlarım içiyor. Düzenli şekilde sen 1 tane diyorsun zaten birde 🥲🫶🏽
busrasya2334 meliketaksu doğumdan çıkar çıkmaz içtim asla savunmuyorum ama gebeliğimde de günde beş tane içmiştim doğumdan sonra da sigara kıyfetim vardı içip elimi yüzümü yıkayıp üzerimi değiştirip dişimi fırçalayıp bebeğime öyle dokunurdum
[silindi] İlk hamileliğimde vallahi paket paket içiyordum doktor içme demesine rağmen emzirme döneminde yine aynı şekilde bırakılmıyor ki illet
[silindi] meliketaksu bebeğimin eşi sigaradan dolayı anne karnında kireçlenmeye başlamıştı tabi 40 haftalıkta olunca suni sancıyla doğum yapmıştım. Benden sana tavsiye hiç içme