AliBra Benm adetlerm hep düzenlydi canm ben kasımda adet olmadm Aralık ayına kadar test yaptm hep negatfti aralğn başnda doktora gttim ve kanda da negatf gözktü ultrason la bktı hiçbşe görmedi söktrcü verdi. TSH yüksek çıkmştı gebeliği engeller diyip hap verdi ve 1 hafta kullandm snra attım çöpe 🙈 söktrcü biteli 2 hafta olmştu hala adet olmamştm. Snra memlekete geldim hala adet olmynca doktra gittim keseyi gördü 1 aylk hamileymişim 🙈 o güne kadar hiçbr testte belli olmadı. Kimi kızlar günü geçmeden öğreniyor kimisi 1-2 gün geçnce öğreniyor. Çevremdeklern kan değeri 100-200 iken öğrendi 🙈