8saatlik uzun yolculuga cıktık doktorumuz bir sorun gormedi 1bucuk saate durup 10 dk yürü dedi yürüyoruz durup ama sanki hafif kasığımda ağrı oluyor acaba oturma pozisyonumda mı sorun var dik oturuyorum belime de yastık koydum tecrübesi olanlar yazabılır mı korkuyorum bebegıme birşey olucak diye