aselinannesi38_ eco1727 hiçbir şekilde doğuma kadar eş giremiyor doğum olunca refakatçi saatinde gelebiliyor sadece yanında sürekli bir kişi kalıyor
Yazmelegi_ eco1727 fakülte de hâlâ varmi bilmiyorum ama özel oda tutup esiniz kalabiliyor diye biliyorum bi araştırın teyzemin zamanında vardı yani 4.5 sene önce
0Berfin0 eco1727 maalesef refakatçi sadece kadın sancı odasında da tek başına oluyormuşsun gece doğurdun diyelim öğlen ki ziyaret saatine kadar da eşi odaya almıyorlar
Zeliha_plt38 eco1727 aynı katta başka kadın hastalarda var onlar sancı çekerken falan üstleri müsait olmayabilir koridorda yürüyüş yapmaya çıkıyorlar o düşünülerek almıyorlar sadece kadın olabiliyor
aselinannesi38_ eco1727 Mahremiyet diyorlar canım ama Erkilet kadın doğum hastanesinde eşim kalmıştı yanımda sorun olmamıştı odalar da tek kişilikti
eco1727 Zeliha_plt38 mecbur başka hastane bakacağız o zaman kayınvalidem var sadece kalabilecek onu da istemiyorum açıkçası rahat olamam ben onun yanında
Zeliha_plt38 eco1727 sadece özel hastanede eşleri alıyorlar malesef bende özele gidiyorum merak ettiğin bişey varsa cevaplarım
aselinannesi38_ eco1727 canım şehir hastanesinde de bildiğim kadarıyla yanlış değilse özel oda oluyor diye biliyorum
eco1727 aselinannesi38_ oranın doktorları iyi mi dopum hanesi falan eski bi hastane diyorlar oraya da
aselinannesi38_ eco1727 çok güzel canım şehir hastanesini yanından bile geçemez ilgi alâka Dr larin güler yüzlü olması çok memnunum