emosum42 sigara dediğiniz şey içinde 4 bin tane kimyasal madde barındıran bir şey.. bir kaç örnek istersen kadmiyum: metal bileşen cep telefonlarının pilinin sarj edilmesinde kullanılıyor.
Aseton: oje cıkarmada
Bütan: çakmak gazı
Benzen: tarım ilaçlarında ve benzinde bulabilirsin
Kurşun nikel: metaller
Proplene glycol: nikotinin beyne ulaşmasını hızlandırıyor
Gibi gibi gidiyor.. sana bile bir ton zararı var.. sigara dediğimiz sey bir çeşit uyuşturucu zaten?
Bağımlılık maddesi?
Karnında herşeyiyle yeni gelişen bir canlı var.. onu nasıl besleyeceğimizi bile 50 kere düşünüp inceliyoruz..
içmek isteyenler, iradesiz ve bencil olan insanlar türlü bahanelerin ardına sığınıyorlar evet.. işte içmeyen anlayamaz, yok ben az içiyorum, yok içtim bişey olmadı bebeğime gibi.. illaki bişey olmak zorunda değil.. bu olmicak demekte değil.. siz sigara içtiğinizde sonuçta onun mutlu olduğunu iddia edemezsiniz, hiç etkilenmediğini veya bütün bu zararlı maddeleri onada yüklediğinizi.. bu tamamen vicdan meselesi..
anladığım kadarıyla henüz içmediniz acaba diyorsunuz amacım sizi eleştirmek değil genel konuşuyorum yapmayın.. 1 taneye düşürebiliyorsanız zaten içemezsiniz.. size emanet edilen bir candan hiç bir zevk daha kıymetli değil emin olun..