Selam herkese kızım 14 aylık olacak haftaya uykuları çok düzenli normalde 8.30 da uyanır ama bugün sabah 6 da uyandı.
Uykusu vardı 11 gibi yatırmaya götürdüm uzun uğraşlar sonucu 5 dakika uyudu sadece.
Sonra takılmamaya çalıştım öğlen 14 oldu gene uyutmak istedim uyumadı.
Bende parka çıkardım hava alsın uyur diye uyumadı parka indik oyunda oynamadı çok yorgun çünkü güçsüz eve geldik saat 16 ve hala uyumamak için direniyor. Neden böyle yapıyor olabilir bugün çıldıracagim sanki